Nu kör vi - på nytt!

Bloggpausen blev en aning längre än vad jag hade tänkt. Anledningen är att en av orsakerna till att jag tog paus var att jag skulle fixa och trixa lite med en sak. Detta blev dock framskjutet pga skolan. Nu är jag i alla fall klar och ni ska alldeles strax få veta vad det var ;)

I somras gjorde jag, Vera och Frida en deal om att vi alla skulle skaffa en blogg och ha den aktiv fram tills minst nyår. Sagt och gjort skaffade vi varsin blogg och här är jag nu. Jag tänker absolut hålla mitt löfte, men jag tänker ändra ''typ'' av blogg, för så vitt jag vet så hade vi inga krav på hur bloggen skulle vara.
För ett tag sedan, jag tror det var i våras någon gång, skaffade jag en tumblr för att kunna samla mina inspirations bilder och annat fint på ett ställe. Men jag lyckades inte riktigt klura ut kodningen och gav upp lite för snabbt. Istället så skaffade jag en blogg som fungerade lite på samma sätt och det är den jag tänker ta upp nu igen. En blogg med bilder och illustrationer. Bilder från internet och mina egna. Jag tror att uppdateringen kommer flyta lite bättre, hehe, eftersom att jag får blogga om sånt jag tycker är roligt, vilket faktiskt är grunden för att en blogg ska hålla.
Den nya, fast egentligen gamla bloggen heter Ninnilie. Klicka er gärna in där en liten snabbis.

Nu säger jag hejdå till den här bloggen.
Puss och kram, hoppas ni följer med mig ett litet tag i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0