MODELISTAN A/W 2011

Favoritplagg i garderoben just nu: Min halv transparenta skjorta från monki.

Byter gärna garderob med: Ebba Zingmarks garderob skulle inte vara helt fel ;)

Trivs bäst i: Ett par riktigt tajta jeans!

Bästa stiltipset: Klä dig i precis vad du vill! Tänk inte i strikta  banor, utan köp och blanda allt du tycker är snyggt. Då får du din egna stil, den du kommer trivas bäst i. Och det är när man trivs i kläderna som man är som snyggast!

Vanligaste färgen på mina kläder:
Oj, försöker blanda och köpa kläder i olika färger, men av någon anledning blir det mycket svart och vitt.

I höst kommer jag gå klädd i:
Tajta byxor, boots och kängor, stora halsdukar, mysiga koftor och plagg i lite mörkare färger t.ex. vinrött.

Men absolut inte i: Plagg med massa volanger eller leo-mönstrat.

Jag doftar just nu: Åh, jag är så dålig på det där med parfymer. Har faktist bara köpt och ägt en parfym i hela mitt liv. Vilken jag köpte i typ 7:an och är inte använd för mycket precis. Det får bli något att införskaffa nu när skolan drar igång.

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Den perfekta party-klänningen. Är i ett sånt stort behov av det! Ett par Jeffery Cambell skulle inte var helt fel det heller.

Höstens köp: En Cape, skinn handskar, snygga smycken och några skor.



Höstens behåll: Behåller det mesta, men matchar det på annorlunda sätt. Stora smycken och koftan stannar självklart kvar!

Höstens släng: Slänger inget, men stoppar undan alla t-shirts med tryck på. Blommigt känns ju också lite fel på hösten.

En ideal höstoutfit: Tajta svarta jeans, den lösa koftan, en cape, stor halsduk. På fötterna sitter ett par boots och på händerna ett par skinnhandskar. En väska i brunt eller vinrött blir den perfekta finishen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0